Arhiiv | 01:47

Uus Twitteri profiilipilt

4 juuli

Meie lehel Ashley Tsidale Est on Twitteris uus profiilipilt!! Vaata järgi SIIT!

Kuidas meeldib? Kas eelmine oli parem või on see?

26. sünnipäeva tähistamine

4 juuli

Ashley tähistas 2. juulil oma sünnipäeva koos sõpradega, kaasa arvatud “Keskkoolimuusikali” kaas-staaride Zac Efron’i ja Lucas Garabeel’iga, “Hellcatsi” kaas-staaride Heather Hemmens’i, Matt Barr’i ja Robbie Jones’iga, oma ema Lisa, vanaema, õe Jennifer’i ja õetütre Mikayla’ga, “Sharpay’s Fabulous Adventure’i” kaas-staari Austin Butler’iga, kauaaegse sõbranna Samantha Droke’i ja poiss-sõbra Scott Speer’iga Malibu rannas. Päeval olid nad niisama rannas ja õhtul toimus rannahoones suurem ranna-stiilis pidu. Lisaks peab Ashley 15. juulil las Vegases PURE ööklubis maha veel ühe sünnipäevapeo.

  

 

Kõiki niisama ranna pilte(610+) näed ülemistele klikates ning kõiki peopilte(85) näed alumistele piltidele klikates.

  

 

Ashley Twitter: Nii õnnelik et zacary sai mu peole tulla!!! Ta on mu vend/parim sõber!!!
Tänan @shelleybuckner mu lillekoogi eest!! Ma armastan seda!!

Tänan kõiki fänne imeliste sünnipäevasoovide eest!!! Te olete parimad! Ma armastan teid! Ma olenväga tänulik teie kõigi eest! #eiolekskusmaolenilmateieta

Mul on üks parimatest mänendžeridest! Ta on minu vastu liiga hea! Tänan Bill!!!!! #sünnipäevakingid P.s. aaaaaah ma olen liiga elevil!!!!

Mul oli eile nii hea sünnipäevapidu!!! Ma olen õnnega koos, et mul on oma elus nii imelised sõbrad, perekond ja mees! #tänulik

Perfektne lõpp minu sünnipäevaõhtule 🙂